ÁSZF - Ramorg Informatika Kft.

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

ASZF 2016.04.20.
 
Üzlet Szabályzat, Általános Szerződési Feltételek
 
 
A Ramorg Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: H-8900 Zalaegerszeg, Jókai Mór út 3-5.; Cg. 20-09-063986, adószám: 11750967-2-20, képv.: Gyuk Zsolt; Tel: +36-30/957-5854, E-mail: ramorg(kukac)ramorg.hu; Nyitva tartás: H-P: 8:00 - 17:00 ; Szombaton: 9:00 - 12:00 ; Vasárnap: Zárva), mint eladó által üzemeltett http://www.ramorg.hu/ weboldal és webáruház a magyar jog szerint működik, így minden esetben a magyar jogszabályok az irányadóak. Az  esetleges félreértések elkerülése véget, még a rendelés előtt kérjük,  hogy olvassa el az alábbi rendelési szabályzatot, ÁSZF-et.
 
 
I. Az Üzlet Szabályzat elfogadása
 
 
I.1. Ezen általános szerződési feltételek a vevő és az eladó kapcsolatát, tehát a Ramorg Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság továbbiakban "eladó" és ügyfelei (a  továbbiakban „vevő“) között létrejött kereskedelmi kapcsolatot  szabályozzák. Eltérő rendelkezés hiányában, ezen általános szerződési  feltételek vonatkoznak a http://www.ramorg.hu/ és az adott vevő között megkötött minden adásvételi szerződésre.
 
I.2. A szerződés nyelve a magyar.
 
I.3. A  megkötött szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, nem kerül  iktatásra és őrzésre. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik. A  weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a  45/2014. (II. 26.) számú és a távollevők között kötött szerződésekről  szóló Korm. rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor  a vevő igénye csak termék regisztrációnak minősülhet, mivel a vevő a  terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálhatja,  amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös  akarattal így felbontásra kerül és az adásvételi szerződésre a  továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az  irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga  a vevőnek elvész. (Termék regisztráció: A vevő a termékre jelzi az  igényét, amint elérhető a raktárunkban ilyen termék értesítést küldünk,  majd ezt követően az üzletünkben személyesen megvásárolhatja.)
 
I.4. A http://www.ramorg.hu/ oldalt üzemeltető eladó jogosult egyoldalúan megváltoztatni jelen szerződési feltételeket.
 
I.5. Egyéb rendelkezés, avagy szerződési feltétel érvényességéhez a http://www.ramorg.hu/ mindenkori írásbeli hozzájárulása szükséges.
 
I.6. Az Eladó  a weboldalon, webáruházon keresztül kizárólag az alábbiakban megadott  általános üzleti feltételek szerint értékesíti termékeit,  amelyet a megrendelő, vevő az általa küldött szabályszerű  megrendeléssel elfogadottnak és magára nézve kötelezőnek ismeri el, a  weboldalt, webáruházat a vevő úgy használja, hogy az elolvasott  feltételeket érti és elfogadja, így ezen Szabályzatban foglaltaktól  eltérő feltételeket nem áll módunkban elfogadni. A jelen szabályzatban foglaltak egyben a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendeletben foglalt megelőző, amelyet a megrendelő, vevő az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak tekint.
 
I.7. Az  Eladó által üzemeltetett weboldal, webáruház részére küldött  megrendelés a vevő számára kötelező érvényű. Az adott áru  megrendelésének időpontja azon időpont, amikor megrendelését online  áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja. Megrendelése akkor lép életbe,  ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk. (Az automatikus  válaszlevél a megrendeléskor nem minősül visszaigazolásnak, csak a  tájékoztatást szolgálja, hogy rendszerünkben megérkezett a vevő  megrendelése) A vevő a megrendelés elküldésével kifejezetten hozzájárul  ahhoz, hogy az eladó a szerződéskötés céljából e-mailt használjon. Az  eladó nem vállal semmilyen felelősséget azon tévedésekért, amelyet a  megrendelő a megrendelés során követ el, sem az internet szolgáltatás  minőségéből vagy hiányából eredő teljesítetlen megrendelésekért, sem az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért.
 
 
II. A szerződés tárgya
 
 
II.1. A szerződés tárgyai a http://www.ramorg.hu/ weboldal, webáruház termékei, amelyek bárki számára elérhetőek.
 
II.2. A weboldalon lévő webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
 
II.3. Az internetes áruházban megrendelhető termékek árainak a változtatásának jogát a http://www.ramorg.hu/ weboldalt  üzemeltető eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való  megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt  termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
 
II.5. Az áru végleges vételára az ÁFA-val növelt érték,  amely ÁFA a számlakiállítás napján hatályos jogszabályokban  meghatározott adókulcs szerint kerül kiszámításra. A feltüntetett árak  nem tartalmazzák a szállítási költséget! Az esetlegesen - a terméktől  függően szükséges - szerelés, üzembe helyezés költségei – amennyiben a  vevő azt igényeli tőlünk - külön kerülnek felszámításra. A weboldalon  szereplő valamennyi terméknél az ár változtatás jogát  fenntartjuk! A módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg  lép hatályba. Az áruk a vételár megfizetéséig az Eladó tulajdonát  képezik.
 
II.6.Kötelező jellegű szerződéses kapcsolat a szerződő felek között megkötött érvényes és hatályos adásvételi szerződés alapján jön létre, amelyhez a következő dokumentumok együttes megléte szükséges:
 
A) a  vevő írásos megrendelése, amelynek tartalmaznia kell megfelelően az  árunak az weboldalon megjelölt adatait, a megrendelt mennyiséget
 
B) az eladónak a vevő részére online megrendelésének e-mail-ben történő visszaigazolása
 
C) az  eladó a fenti feltételek együttes teljesülése esetén további külön  szállítási szerződést állíthat ki, amit ebben az esetben e-mail-ben  szintén megküld a megrendelő részére.
 
 
III. A rendelés technikai menete
 
 
A könnyű áttekinthetőség érdekében a termékeket kategóriákba soroltuk.
 
A  kiválasztott kategória nevére kattintva, megnyílik az abban található  alkategória, és amennyiben létezik, a további alkategóriák is. Ezeken  belül helyezkednek el a termékek ill. termékcsaládok.
 
Áruházunkban  kosaras rendszerben tud közvetlenül vásárolni, azaz a kiválasztott  termék a "Kosárba" gombra kattintva a bevásárló kosárba helyezhető.
 
A vásárlás menete a következő:
 
termék kiválasztása
  • kosárba tétel
  • a darabszámot a kosárba tétel elött és után is lehet módosítani
  • amennyiben rossz terméket helyezett kosárba azt a törlés gomb (kuka ikon) megnyomásával eltávolíthatja
  • ezen folyamatot addig ismételheti, amíg az összes szükséges termék a kosárba kerül
      
    Ezután,  ha minden szükséges termék a kosárba került, a "Megrendelem" vagy a  "Fizetés" gombra kattintva a rendelés összesítő oldalra kerül. Itt a  következő folyamatok vezérelhetők:
     
    Az első szekcióban a "KOSÁR ÖSSZESÍTŐ"-ben láthatja  az összes terméket, mennyiséggel, egységárral és összesített árral. Itt  lehetőség van a termék darabszámát változtatni illetve törölni egy  terméket a kosárból. Amennyiben még szeretne más terméket a kosárba  helyezni, az a "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gomra kattintással tudja megtenni. Ebben az esetben a kezdőoldalra navigáljuk, a kosárban lévő termékek nem vesznek el.
  • A  "FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA" szekcióban van lehetőség  először az átvétel módját kiválasztani, majd a fizetési módot. Bizonyos  szállítási módokhoz bizonyos fizetési módok lehetségesek csak, így  előfordulhat, hogy egy adott fizetési mód nem érhető el valamely  átvételi módnál.
  • A  "RENDELÉSI ADATOK MEGADÁSA" szekcióban amennyiben még nem jelentkezett  be, itt megteheti. Használhatja a "hagyományos" regisztrációval történt  bejelentkezést, vagy valamely közösségi oldal  fiókjának használatával is bejelentkezhet. Közösségi fiók használata  esetén engedélyt fog kérni az email cím használatára az első alkalomkor,  amelyet engedélyezni kell. A közösségi felhasználói fiókja semmilyen  egyéb adatához nem férünk hozzá, nevében nem tudunk közzétenni semmit.
    Ha regisztrálni szeretne azt a "Bejelentkezés" gombra kattintásra előugró ablakon a "Regisztráció"-ra való  klikkeléssel teheti meg. Ha regisztráció nélkül szeretné a rendelését  leadni, a "Személyes adatok", a "Számlázási adatok" valamint, ha  kiszállításos átvételt választott akkor a "Szállítási adatok" kötelező  (csillaggal jelölt) mezőinek kitöltésével teheti meg.
  • A  "MEGJEGYZÉS A MEGRENDELÉSHEZ" szekcióban lehetősége van megjegyzést,  észrevételt, egyéb kérések írni a rendeléshez. Felhívjuk a figyelmét,  hogy ezen esetben a feldolgozás nem automatikusan, hanem manuálisan történik és így az átvételi / szállítási idő hosszabb lehet.     
  • Ha  minden szükséges adatot megadott, a "VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK"  (ÁSZF)  elolvasását és elfogadását a zöld négyzetbe való klikkeléssel igazolja.  Az "Elolvastam és elfogadom a vásárlási feltételeket (ÁSZF)" szövegre  kattintva, egy felugró ablakban jelenik meg az aktuális ÁSZF.
  • A megrendelés befejezéséhez a "RENDELÉS ELKÜLDÉSE" gombra kattintson.
  • Ezt követően egy  ablakban összesítve látja a rendelése összes adatát. Ha módosítani  kíván bármin, azt a "Vissza" gombbal, tudja megtenni, ahol ismét minden  adat szerkeszthetővé válik.
  • Ha minden adatot rendeben talált a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesítheti a megrendelést.
      
    A  megrendelésről automatikus visszaigazoló emailt küldünk, amely  tartalmazza a rendelés adatait. Ezen levél nem minősül a rendelés  elfogadásának és visszaigazolásának, csak a tájékoztatást szolgálja,  valamint jelzi, hogy a rendszerünk fogadta a megrendelését.
     
    Amennyiben az automatikus visszaigazoló emailben hibás adatot lát, vagy módosítani szeretne, semmiképpen NE adjon le új rendelést, hanem az ügyfélszolgálatunkon jelezze telefonon vagy emailen, hogy milyen módosítást kér.
     
     
    IV. Fizetés
     
     
    IV.1. A weboldalon és a visszaigazolásokon feltüntetett termék árak bruttó árak,  már tartalmazzák az ÁFA-t, de a szállítás és a kezelés költségét –  avagy amennyiben igényeli az összeszerelés szolgáltatást - nem.
     
    IV.2. A http://www.ramorg.hu/ weboldalon feltüntetett árak változtatásának a jogát az Eladó fenntartja, a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az esetleges módosítás a megrendelt és visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
     
    IV.3. A legnagyobb  gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai  hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő, avagy téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a rendelés visszaigazolása előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt, mivel az ilyen megrendeléseket nem tudjuk elfogadni, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal fellelőséget.
     
    IV.4. A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése átutalással / utánvétellel / készpénzben / bankkártyával (csak üzletünkben!) lehetséges.  A termékeknél kétféle eladási ár jelenik meg: "Fogyasztói ár" és  "Kedvezményes ár". A "Kedvezményes ár" kizárólag a webáruházban leadott  rendelések esetén érvényes, amennyiben a fizetés készpénzzel az  üzletben, utánvéttel a futárnál vagy átutalással történik. (Telefonon, személyesen, e-mailben és egyéb módon leadott rendelésre nem vonatkozik a "Kedvezményes ár") Ezen fizetési módokra kedvezményt biztosítunk, amely kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza. Minden egyéb megrendelési és fizetési módnál a "Fogyasztói ár" érvényes.
     
    Átutalásos fizetés futárcéges  átvétel és személyes átvétel estében is lehetséges, amikor a  díjbekérőt elektronikus úton előre megküldjük és a számlánkra történő  jóváírás után vehető(k) át termék(ek)  vagy indítjuk a futárral a csomagot. Kérjük ne utaljon a számlánkra  addig, amíg a díjbekérőt nem küldtük el emailben. Az átutalás megjegyzés  vagy közlemény rovatban a díjbekérő Bizonylat számát feltüntetni  szíveskedjen, a könnyebb azonosíthatóság érdekében. Az áru átvételekor  amennyiben nem az veszi át a terméket akinek a nevére szól a számla, úgy  csak meghatalmazással áll módunkban kiadni a terméke(ke)t,  melyet emailben előre vagy papíron az átvételkor kérünk. A  meghatalmazásnak tartalmaznia kell az Meghatalmazó nevét, A  meghatalmazott nevét és egy személyi okmányának számát. Ez az eljárás  mind a vevő, mind az eladó érdekeit szolgálja, hogy egy előre kifizetett  termék a jogos tulajdonosához kerüljön. Az átutalásos fizetésre  kedvezményt biztosítunk webáruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza.
     
    Utánvételes fizetés csak futárcéges kiszállítás esetén és 200.000-Ft értékhatárig lehetséges. Az ezen értékhatárt meghaladó csomagküldéses szállítással rendelkező megrendelések esetén átutalásos fizetésre van csak lehetőség. Az utánvétes fizetésre kedvezményt biztosítunk webáruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza.

    Készpénzes fizetés személyesen, bolti átvétel esetén lehetséges.A készpénzes fizetésre kedvezményt biztosítunk webáruházban történő megrendelés esetén, a kedvezményt a "Kedvezményes ár" már tartalmazza.
    Bankkártyával történő fizetésre bolti  személyes átvétel esetén van lehetőség, de a bankkártyás fizetés  esetében nem tudunk kedvezményt biztosítani (készpénzfizetési  kedvezményt), így ezen árunk eltérő, melyet külön jelzünk a termékeknél.  A megrendelés leadása után cégünk visszaigazoló levelet küld a vevőnek,  amely tartalmazza a teljes bruttó vételárat, az esetleges  kedvezményeket, valamint a szállítás költségét. Bankkártyás fizetéskor a  normál "Fogyasztói ár" érvényes.
     
    IV.5. Amennyiben a megrendelt termékek teljes ellenértéke, a termékek áruraktárunkba való megérkezése után 3  naptári napon belül nem érkezik meg a számlánkra, úgy a közöttünk  létrejött szerződéstől elállhatunk és az adott vevő megrendelését  töröljük. A felmerülő adminisztrációs és logisztikai költségeket, távollevők közti érvényes szerződés szerint a vevőre háríthatjuk.
     
    IV.6. Az  üzletben történő áruk átvétele és a többi termékkel történő  összehasonlítása, kipróbálása előzetes időpont-egyeztetés alapján  történik,  minden esetben a telefonos vagy email visszaigazolást követően. A  termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a  kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a számlát.
     

     
    V. Termék átvétele:
     
     
    V.1. Személyes átvétel az üzletben (Fizetés lehetséges: készpénzzel az üzletben, előre utalással vagy bankkártyával az üzletben)  
     
    Üzletünk címe: H-8900 Zalaegerszeg, Jókai Mór utca 3-5.
     
    Nyitva tartás: H-P: 8:00 - 17:00; Szombaton: 9:00 - 12:00; Vasárnap: Zárva
     
    Várható átvételi idő: A megrendeléstől számított 2-3 munkanap
     
    Amennyiben a rendelt termék elérhető az eladó raktárában értesítést küld a vevőnek emailen vagy/és sms-ben,  mely után a vevő személyesen megvásárolhatja a kiválasztott terméket. A  rendelt és a raktárban elérhető terméken a regisztrációt a vásárlónak 3  napig fenntartjuk. Ezt követően töröljük, így már nem tudjuk  garantálni, hogy a későbbiek során a belső raktárunkban elérhető lesz a termék, ha a vevő személyesen meg szeretné vásárolni.
     
     
    V.2. Kiszállítás futárszolgálattal (Fizetés lehetséges: utánvéttel, készpénzzel a futárnak vagy előre utalással)
     
    A  termékeket az eladó szerződéses partnere szállítja ki (GLS), de szükség  esetén az eladó harmadik fél segítségét  alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti vagy saját maga végzi  el.
     
    A  Webáruház az árunak a raktárba való megérkezést emailben jelezzük, majd  a csomagolást követően a futárnak átadjuk. Erről szintén email  értesítést küldünk.
     
    A kiszállítás alapdíja: 1.490 Ft. (bruttó)
     
    Az alapdíjat a következő súly és értékhatárok növelik:
     
    Súly felár:
      
    0 - 10  kg - 0 Ft
  • 10 - 20 kg - 250 Ft
  • 20 - 25 kg - 600 Ft
  • 25 - 30 kg - 1.000 Ft
  • 35 - 50 kg - 1.600 Ft
  • 50 kg felett: Egyedi ár, vagy több csomagra bontás
      
    Utánvét felár:
      
    1 - 150.000 Ft - 0 Ft
  • 150.001 - 200.000 Ft - 550 Ft
  • 200.001 - 300.000 Ft - 1.000 Ft
      
    300.000 Ft-ot meghaladó utánvétes csomagot nem tudunk küldeni csak előre utalásos fizetéssel.
     
    Speciális  termékeknél előfordulhat, hogy a súlyhatárt nem haladja meg a csomag,  de a maximális körméretet igen. Ebben az esetben felvesszük a vevővel a  kapcsolatot egyeztetést céljából.
     
    Amennyiben  a határidő mégsem tartható a Webáruház telefonon vagy e-mailen erről  tájékoztatást küld az vevőnek, ezen esetben Vevő kárigénnyel nem élhet.
     
    Amennyiben  a szállító az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni  (rossz, vagy pontatlan megadott cím, átvevő nem jelenik meg az  átadáskor, a kiszállítási díjat nem fizetik meg; avagy egyéb esetben,  amennyiben az árut bármilyen akár kisebb hibára való utalással Vevő nem  veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy azt értesítés hagyása mellett  visszaszállíthatja és egyeztethetnek egy új szállítási időpontot. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti első két kiszállítási kísérlet díjmentes, de ezt követő újbóli kiszállítás költségei minden esetben az Vevőt terhelik. Kézbesíthetetlenség esetén  a címzettel szemben jogi eljárást kezdeményezhetünk, a szállítási,  csomagolási és egyéb adminisztrációs költség megtérítése címén, ezért  kérjük, olyan címet adjon meg, ahol az egyeztetett időben át tudja venni  az árut. Telefonos  elérhetőségéhez olyan telefonszám megadását kérjük, ahol napközben  hívható. Ügyfélszolgálatunk  minden esetben tájékoztatja a vevőt a  szállítás várható időpontjáról emailben.
     
    100.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén, kollégáink adategyeztetés céljából a kiszállítás elött telefonon kereshetik.
     
    Kézbesítéskor  a csomagot és tartalmát megvizsgálni szíveskedjen, amennyiben sérülést  tapasztal rajta ne vegye át és erről jegyzőkönyvet vetessen fel a  futárral. Későbbi utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.
     
    Várható szállítási (kézbesítési) idő: A megrendeléstől számított 2 munkanap
     
     
    V.2. Pick Pack Ponton való csomagátvétel (Fizetés lehetséges: Előre utalással)
     
    Technikai okok miatt Pick Pack Pontos átvétel esetén jelenleg csak előre utalásos fizetés lehetséges, készpénzzel az átvételi ponton nem.
     
    A szállítás díja: 990 Ft
     
    A  csomag maximális mérete 60x50x50cm, súlya pedig maximum 20kg lehet.  Ezen értékeket meghaladó csomagokat automatikusan több csomagra bontva tudjuk  küldeni, ez esetben minden egyes csomag díja 990 Ft. Ha ez nem  lehetséges, pl. csomag mérete túl nagy, a vevővel egyeztetve más  szállítási módot ajánlunk.
     
    A termék(ek)  raktárba való megérkezését emailben jelezzük, majd a csomagolást  követően a futárnak átadjuk, aki az átvételi pontra szállítja. Erről  szintén email értesítést küldünk. Miután az átvételi pontra megérkezett  a Pick Pack Pont értesítést küld, hogy a csomag átvehető.
     
    Várható átvételi idő: Budapesten a megrendeléstől számított 2 munkanap, országosan a megrendeléstől számított 3 munkanap.
     
     
     
    VI. Teljesítés helye, szállítási feltételek
     
     
    Rendelés  teljesítése  Magyarország területére érvényes, az országon kívülre csak  külön egyeztetés esetén tudunk rendelést elfogadni. A szállítási címet  (a teljesítés helyét), a megrendelő által leadott megrendelés alapján  határozzuk meg.
     
    Amennyiben a szállítás a vevő szállítóeszközével történik, abban az esetben a teljesítés helye az eladó telephelye.
     
    Az áru sérülésének kockázatát az átvétel pillanatától a vevő viseli.
     
     
    VII. Kifogások, reklamációk
     
     
    Ügyfélszolgálat: RAMORG INFORMATIKA Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
     
    Ügyfélszolgálati iroda helye: H- 8900 Zalaegerszeg, Jókai Mór utca 3-5.
     
    Ügyfélszolgálat és szerviz nyitvatartási ideje: H-P: 8:00 - 17:00; Szombaton: 9:00 - 12:00 - Vasárnap: Zárva.
     
    Kapcsolattartó személy: Gyuk Zsolt
     
    Tel: +36-30/957-5854
     
    E-mail: ramorg(kukac)ramorg.hu;
     
    Kötelező válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 2 munkanap.
     
     
    A vevő köteles az áru minőségét közvetlenül az átvétel után ellenőrizni.
     
    Amennyiben  a Vevő az áru átvételekor hibát, sérülést tapasztal, avagy bármilyen  kifogással kíván élni, akkor köteles azt feltüntetni a szállítólevélen  és köteles azonnal kapcsolatba lépni az eladóval, ahol haladéktalanul  gondoskodnak a termékek rendeltetésszerű használhatóságának  biztosításáról.
     
    Mennyiségi  vagy a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibák reklamációját a  vevő az áru átvételétől számított 3 munkanapon belül köteles  bejelenteni, amely időközön belül cégünk a terméket kicseréli Önnek a  hiba kivizsgálása után.
     
    A rejtett hibát a felfedezése után 3 napon belül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 2 hónapon belül kell jelezni.
     
    A reklamációt írásban kell benyújtani, a garanciális idő szempontjából az átvétel dátuma a mérvadó.
     
    A minőségi reklamáció megítélése szempontjából a meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni.
     
    Amennyiben  a szerződő felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs  befolyással a teljes számlázott összegre vonatkozó fizetési  kötelezettségre.
     
     
    VIII. Elállási jog
     
     
    VIII.1. A fogyasztónak minősülő személynek a megrendelt termékek kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül  joguk van feltétel és indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól,  kivéve egyedi méretű és/vagy gyártású termék esetén. Az elállási  határidő jelenleg 14 naptári nap.
     
    VIII.2. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
     
    VIII.3. Az elállási szándékot legkésőbb a lejárat napján jelezhetik részünkre. Javasoljuk, hogy emailen jelezzék az ramorg(kukac)ramorg.hu címen,  "Elállás" tárggyal, a gyorsabb ügyintés érdekében. A vevő az elállási  nyilatkozatának a megküldésétől számított indokolatlan késedelem nélkül,  de legfeljebb 14 naptári napon belül köteles az árut a saját költségén  visszaküldeni az Eladó részére.
     
    VIII.4. Elállás  esetén az eladó köteles a termékért kifizetett vételárat, beleértve a  szállítási és csomagolási költséget is, visszatéríteni a vásárlónak  legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő  tizennégy naptári napon belül.
     
    VIII.5. Az  eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles  a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, de a visszaérkezett  termék jelentős, kipróbálást meghaladó használatából, sérüléséből adódó   költségek és az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk a  VEVŐT terhelik, azt az eladó bizonyítani köteles és azt a visszatérítési  árból jogosult levonni! A terméket kérjük, hogy megfelelően csomagolva,  amennyiben az lehetséges az eredeti számlával, vagy annak másolatával  küldjék vissza számunkra, így segítve munkánkat.
     
    VIII.6. Az  elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vevőnek  saját költségén kell gondoskodnia. A Vevő az elállással érintett  terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Eladó részére, utánvételes  átvételt a Szolgáltató nem teljesít, amelyet a fogyasztó kifejezetten  elfogad. Elállás esetén felhívjuk a vevők figyelmét, hogy amennyiben a  terméket nem rendeltetésszerűen, vagy a kipróbálást  meghaladóan használta, akkor az eladó kártérítést követelhet a termék  esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. A  kipróbálás meghaladó használatot termékkörönként a VIII.10-es pontba  részletezzük.
     
    VIII.7.Az elállásra vonatkozó szabályozás megtekinthető: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
     
    VIII.8. Felek  mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges szerződéses  viszonyból származó vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék el.  Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a  szerződő felek a területileg illetékes Bírósághoz fordulhatnak.
     
    VIII.9. Felhívjuk  a Vevő figyelmét arra, hogy cégünk nem számítástechnikai eszközök  ingyenes kölcsönzésével foglalkozik, tevékenysége között nincs ilyen,  így az elállási jogot kérjük, ne erre használják mert nem e célból hozta  létre a jogalkotó. Az ilyen irányú törekvések ellen, minden jogi  eszközzel fellépünk. (Pl. 4 processzort rendel valaki, majd 3-tól eláll 2  hét "tesztelés" után, kiválasztva, hogy melyik épp a megfelelő. Ez  véleményünk szerint kimeríti  a csalás bűntettét, mivel a megvásárlás pillanatában vélelmezhető, hogy  nem állt szándékában megvásárolni és megtartani mind a 4db-ot)
     
    VIII.10. A kipróbálást meghaladó használatnak a következőket tekintjük:
     
    Merevlemez: 30 percet meghaladó használat
  • Fényképezőgép: 10 expozíciót (Expó) meghaladó használat
  • Alaplap: A beépítést már használatnak tekintjük, ugyanis beépítés nélkül is megállapítható 100%-ban,  hogy az adott alaplap megfelelő-e a mellékelt és online elérhető  dokumentáció alapján, amennyiben a rendelt egyedi gyártói cikkszám  megegyezik az alaplapon található cikkszámmal.  Amennyiben nem biztos, hogy milyen típusra van szüksége, kérje  szakember segítségét. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre.
  • SSD: 30 percet meghaladó használat
  • Nyomtató:  
      
    VIII.11. Elállás esetén, ha postai úton vagy futárral történik a visszaküldés, alaposan  és biztonságosan csomagolják be a terméket, mert a szállítás során  keletkezett sérülésekért a vevő tartozik felelősséggel.
     
     
    IX. Garancia, szavatosság
     
     
    IX.1. Az  eladó a 10.000 Ft-ot meghaladó megrendelt termékekre 1 év  jótállást,  garanciát vállal. Az ettől pozitív irányban eltérő jótállási időt, külön  jelezzük a webáruházban és a termékhez adott Jótállási/Garancia  jegyen.
     
    IX.2. A  Vevőt az eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a  szavatossági, illetve  – amennyiben a Vevő a Ptk. vonatkozó  rendelkezései alapján fogyasztónak minősül – jótállási jogok, amelyeket  számára a Ptk., illetve bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó vásárlás esetén  az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról  szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet lehetővé tesznek. A Vevő  szavatossági, illetve jótállási igényeit kizárólag a vásárláskor kapott  eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számlával, és a termék  átvételekor átadott jótállási/garancia jeggyel érvényesítheti a  teljesítés időpontjától a jótállási időtartam alatt. Az Eladó  mentesülhet a Vevő szerződéstől való elállásra vagy megfelelő ár csökkentésre vonatkozó  igényétől, ha a hibás terméket megfelelő határidőn belül kicseréli, a  hiányzó alkatrészt pótolja. A szavatosság illetve a jótállás nem terjed  ki az olyan hibákra, melyek a következőkre vezethetők vissza:
     
    -  a terméket nem rendeltetésszerűen használták, illetve nem tartották be a  termék kezelési-, használati- és  karbantartási-utasítását,
     
    - a terméket átalakították, megváltoztatták,
     
    - a terméken található egyedi azonosító (gyári szám) sérült, hiányos, nem olvasható,
     
    - valamely alkatrész (szövet stb.) természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,
     
    - a Vevő nem tett eleget kárenyhítési kötelezettségének,
     
    -  a termék elemei és alkatrészei összeszerelési hibából sérültek meg.  Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült alkatrészek, elemek  pótlása a Vevő saját költségére történik. A  számítástechnikai eszközök összeszerelése szakértelmet igényel.  Amennyiben nem rendelkezik ezzel, kérjük forduljon szakszervizhez, mert a  szakszerűtlen szerelésből adódó meghibásodásra jótállási  kötelezettségünk nem terjed ki. Mindennemű ezzel kapcsolatos kárigényre a beépítést végző szakszerviz vagy szakember tartozik felelősséggel, a beépítést igazoló számla alapján.
     
     
    A  kötelező jótállási jogok tekintetében a Polgári törvénykönyvről szóló  törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező  jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá a 19/2014.  (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadóak. Vevő  nem csak az eladóval, hanem a gyártóval szemben is érvényesítheti a  szavatossági, jótállási jogát, így javítást, cserét kérhet. Ha  a Vevő a szavatossági vagy jótállási igényét akarja érvényesíteni,  akkor arról az Eladónak jegyzőkönyvet felvenni, amelyben szerepelnie  kell a szerződéskötés időpontjának, hiba leírásának. Az Eladónak törekednie kell hogy a javítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezze.
     
    A vevő a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az eladó nem hivatkozhat a Ptk.  306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan  többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni,  feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.  A három munkanapon belüli cserélési kötelezettség nem azonnali csere kötelezettség és csak hibás termékre vonatkozik.  A bevizsgálást a legrövidebb időn belül elvégezzük, 1 munkanapon belül,  és ha a hiba jelentkezik a terméket kicseréljük. Amennyiben ez nem  lehetséges a vételárat visszafizetjük.
     
    Garanciális  javítás esetén a terméket kérjük minden tartozékával együtt a  szervizünkbe eljuttatni. Amennyiben nem személyesen, hanem posta úton  vagy futárral küldi, kérjük alaposan és biztonságosan becsomagolni,  pontos hibaleírást és a számla valamint a garancia/jótállási jegy másolatát mellékeljék. A rosszul csomagolt és a szállítás alatt történt sérülésekért felelősséget nem vállalunk. Ha a termékhez gyártói garancialevelet mellékeltünk, úgy az azon található információk alapján az adott szakszerviz végzi a javítást nem a Ramorg Informatika Kft.
     
    Amennyiben  az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita  tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek  állnak nyitva a vevő számára:
     
     - Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
     - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben  Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal  fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A  panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás  lefolytatásáról.
     - Békéltető testület. A  termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi  szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és  teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés  rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint  illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
     - Bírósági eljárás. Vevő  jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti  érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről  szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló  1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
     
    Amennyiben panaszt kíván tenni bizonyos termékekkel, vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban azt megteheti az ramorg(kukac)ramorg.hu e-mail címen cégünk számára.
     
     
    X. Adatvédelmi nyilatkozat
     
     
    Az  eladó bármely a weboldal használata során tudomására jutott személyes  adatot az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról  szóló 2011. CXII. törvény rendelkezései szerint kezel. Amennyiben a  vevő bármely személyes adatát eljuttatja az eladóhoz, akkor azzal  önkéntes és e tájékoztatáson alapuló és kifejezett hozzájárulását adja  ahhoz, hogy azt az Eladó az ügylet jellege által meghatározott célból és  ideig - nyilvántartsa és kezelje.
     
    Az  eladó - a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a  Webáruházzal fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó - valamennyi  információt üzleti titokként kezel.
     
    A  jelen adatvédelmi nyilatkozatban nem szabályozott kérdésekben a magyar  jog az irányadó. Bármelyik rendelkezés érvénytelensége vagy  érvénytelenné válása a többi rendelkezés érvényességét nem érinti.

     
    XI. Egyéb
     
     
    XI.1. A weboldalon, webáruházban szereplő árlistákon,  leírásokon, készletinformációkon, képeken és rajzokon valamint egyéb  dokumentumokon megadott adatok az áru méretére, súlyára, árára, színére  és egyéb jellemzőire vonatkozóan csak tájékoztató jellegűek. Termékeink  műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével kapcsolatos jogunkat fenntartjuk!
     
    XI.2. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről a Számítógépének és az Internet technikai és műszaki korlátinak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
     
    XI.3. Az Eladó bármikor jogosult jelen Szabályzatát egyoldalúan módosítani.
     
    XI.4. Az eladó által üzemeltetett weboldal az alábbi törvényekben foglaltak alapján jár el:
     
    Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99800006.TV
     
    Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300100.TV
     
    Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011 CXII. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100112.TV&;timeshift=1
     
     
    XII. Cég információk
     
     
    Cégnév: Ramorg Informatika Kft.
     
    Cégjegyzékszám: 20-09-063986
     
    A cégjegyzéket vezető cégbíróság: KITÖLTENDŐ
     
    Székhely: H-8900 Zalaegerszeg, Jókai utca 3-5.
     
    Adószám: 11750967-2-20
     
    Bankszámlaszám:  KITÖLTENDŐ
     
    Ügyfélszolgálat: Tel: +30/957-5854, E-mail: ramorg(kukac)ramorg.hu
     
     
    Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz